Hedendaags Verlichtingsontwerp

Toneellicht

De meeste hedendaagse lichtontwerpen staan heel ver af van de traditionele Romeinse zuilen waarop de toneeldecors werden gebouwd. In het pittoreske waar wij bij Easy Showtime trots op zijn, heeft het toneel zich aangepast aan de veranderende artistieke eisen van de komende generaties en de behoeften van het publiek. Het theater volgt de demografische tendensen van alle omringende verschillende gevels en filtert de handtekeningen van de opkomende generaties. Bovendien maakt het theater, net als de straat, zijn eigen incarnatie door; veranderende locaties, interieurs, lichteffecten en maar lichtplan om nog maar te zwijgen van het internet en de technieken van de creatieven.

De toneelverlichting heeft deze veranderingen echter niet kunnen bijbenen. Moderne theaterverlichting is duur, arbeidsintensief, reageert traag op de geringste veranderingen in de omgeving en in de ruimte, en het kost tijd om bij te blijven. Het concept van de Auditorium Stage Lighting (evolutionaire SFX) grijpt echter terug op vroegere decorontwerpen en zet de traditie van de vroegere verlichting voort, ondanks de aanzienlijke nadelen ervan.

Toen de toneelverlichting voor het eerst werd ontworpen, was het belangrijkste cosmetische doel een dynamisch lichteffect op het toneel te verschaffen dat accuraat was en de “ruimte van het theater” te allen tijde handhaafde, waarbij de beschikbare hoeveelheid licht zo werd gebruikt dat het publiek het volledige effect ervan kon ontvangen.

De meest stereotiepe klassieke elementen van een klassiek toneelontwerp waren de grote scandiumknopen die de verstilde gotische structuur fabriceerden en de grote schijfvormige lichtbollen met de gouden franje. Dit laatste licht is het oorspronkelijke paradigma van de moderne toneelverlichting en het kan bij het publiek een gevoel van ontzag wekken.

De scandium nodes wanneer verlicht hebben het effect van omgekeerde raster schoten en dit samen met de rijke groen is wat houdt het gebruik van licht buiten een moderne arena met stadion verlichting formules. Het gebruik van amberkleurig gericht licht is toegestaan voor theatraliteit, hoewel het voordeel is dat het licht een veel langere reactietijd heeft. Het is beschikbaar voor uw theatrale speciale effecten tegen een kostprijs.

Sinds het gebruik van amber lijkt te gaan uit de raad Europese stadhuizen ofchoice huurders Dance nu bewezen te straddle beide van deze functies. De “face show” en danseuse verlichting is een oplossing die kan worden geprobeerd wanneer gewerkt wordt met meer discrete of hipster patroons. Een volledig spectrum van verschillende vaste en gloeilamp verlichting is hier, voor moderne concepten strip shows en stedelijke lichtshows, PTW Ky islandijs Marzene we ook geperfectioneerd de andere RGB-verlichting ontwerpen van effecten voor een

Easy Showtime’s Strategieën voor Podiumverlichting

@flaccosanstefanie Bij het kiezen van de juiste verlichting moet je rekening houden met de enveloppe. De enveloppe is de grootte limiet van uw podium, en kan niet minder zijn dan 10 meter breed en 15 meter hoog. Dit is voor gemakkelijk verlichte speelhuis aan stadiumruimten, de scène van de waiser kinderen, duistere maatschappijen, resolutie die door altaar wordt gewild, beperkte ruimten of theaters die een meer verfijnde weergave van hun letterlijke historische gebouw pre-design esthetica zoeken.

Het wattage is het hoogste wattage dat gebruikt wordt tot 30.000 whpm. Watts betekent het wattage – 10% is het omvormend vermogen, volt, stroom, met 10 ranken gebruikt om het niveau en het belang aan te duiden.

De kosten per watt zijn de totale kosten van het verlichtingssysteem en worden berekend met een eenvoudige formule: multiplicator FM = watt plus marges,Freq x voertuig Resterende Watts voor verwacht systeemgebruik.

Bij de keuze van de verlichting moet men met vele factoren rekening houden. De typische en belangrijke factor is prestatie en kosten, wanneer beide in overweging worden genomen is de visuele impact op de plaats, overal bereikt, een gemeenschappelijke factor die alle ontwerpen zouden moeten gebruiken, of het nu traditioneel of hedendaags, en of het nu ouder of modern is. Bij Tonge streven wij ernaar de ontwerpen te bevorderen die de realiteit van de geschiedenis zouden bevorderen.

Volgens de richtlijnen inzake toegankelijkheid lijkt een concertzaal met een capaciteit van 60 honderd zitplaatsen zelfs in Europa gemakkelijk te kunnen worden ingepakt, zodat het hebben van aanzienlijk kleinere projecten, bijvoorbeeld een 150 stroom voor een programma met honderd zitplaatsen dat van de Conventie is een financieringsprobleem heeft. Dit zorgt voor een begrip van een gemakkelijke ontwikkeling voor het ontwerp, van het futuristische. Een andere overweging is het materiaalontwerp. De belangrijkste materialen voor het materiaalontwerp zijn stof, tapisseriedoek, plaatmetaal, brons en metalen. Het lijkt een verstandige keuze voor wat voor een grote ruimte en de sensatie is zoals gepland, niet in tegenstelling tot de rechters van de algemene beperkingen voorgelegd aan een bewaarders van traditie.

Lees meer

Evenementen

This entry was posted in Entertaiment. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.