Hoe uw eigen zaak op te zetten?

Storytelling workshop Breda

Als je ooit om een visitekaartje hebt gevraagd, weet je hoe nuttig verhalen zijn. Uit een recent onderzoek is gebleken dat 76% van de mensen vrienden zou maken op Facebook en hun verhalen met hen zou delen.

Stap 2. How-to: Gebruik een vooraf geschreven tekst & sjablonen om je advertenties te maken

De volgende stap is om te proberen te denken als een klant en een verhaal te creëren met uw inhoud. Hier zijn een paar basissjablonen die bij deze stap kunnen worden gebruikt. Door deze sjablonen te gebruiken, kan uw vooraf geschreven tekst veel creatiever zijn dan de gebruikelijke zinnen.

Een advertentie bij het Schlitterbahn BBQ restaurant in Texas

Een vooraf geschreven tekst en advertenties in de sociale media laten zien hoe simplistische oprichtende marketingteksten zijn vervangen door robuuste storytellingtechnieken. De meeste moderne verhalen zouden op een dag als dergelijke boodschappen kunnen worden beschouwd, hoewel er nog richtsnoeren moeten worden vastgesteld. Een storytelling workshop.

De reden waarom een verhaal niet volstaat, is natuurlijk dat een waardevoorstel nodig is om het aanbod te verkopen. Dit kan gemakkelijk worden gedaan met een veel breder gerichte advertentie. Voordat je zo’n advertentie maakt, zou je verder kunnen gaan met storytelling.

Stap 3: Maak en druk uw reclamespot

Nu dat je een verhaal hebt, moet je het omzetten in koopwaar. Het is tijd om je product op het juiste moment te gaan verkopen. Dit wordt gedaan met een persbericht. Een persbericht is gedefinieerd als “een persbericht dat naar de media wordt gestuurd, meestal in de vorm van een nieuwsbericht” .

De eerste stap is de kop van uw online persbericht. Dit zal de termen van de website definiëren. Meestal is dit een webpagina met een hoge resolutie foto van uw product of dienst, een paar zinnen en een hashtag of een unique selling proposition. Google voor termen nieuwe media releases en wees bereid om een link naar een persbericht toe te voegen aan de home page van uw website.

De tweede stap is het toevoegen van de contactpagina van uw website aan de aankondiging. Zo kan de pers contact met u opnemen voor eventuele vragen.

Stap 4: Marketing & Promotie van uw commercial

Nu begint de pret! Maak door te richten op:

1. Consumenten die geïnteresseerd zijn in uw product

Elke consument kijkt meer dan eens naar een reclamespot. Social media heeft hier verandering in gebracht door consumenten in staat te stellen met u in contact te blijven, in plaats van voortdurend hun eigen scherm te checken. Deze waardepropositie is een geweldige manier om de aandacht van je gewenste publiek te krijgen. Werf ze en motiveer je doelgroep.

Je kunt de consumenten bijvoorbeeld vertellen zonder het duidelijk te zeggen, maar dat je Keto Noodles aanbiedt! Ze zullen opgewonden zijn om uw begeleiding te krijgen.

2. Het inhuren van vrienden van hun vrienden

Bovendien wordt de kans op toekomstige doorverwijzingen vanuit uw verenigingen, steeds groter. Door uw consumenten uit te nodigen om lid te worden, creëert u sociale druk! Al snel hebt u mensen die om uw advies vragen, waardoor uw kansen op een nieuwe klant toenemen. U moet geloven in uw product en vertrouwen krijgen in uw vermogen om uw bezoekers te overtuigen.

3. Media-aandacht

Met een primeur op dit gebied hoef je je aandacht alleen maar te richten op verschillende onderwerpen om een gewenst doelpubliek te weerspiegelen. Digitale media was hier een eerste voorbeeld van. Tegenwoordig duikt digitale inhoud overal op. Deze media bieden een kans om publiciteit te absorberen uit een breed scala van bronnen, en hun aandacht zal worden verdeeld over verschillende delen van uw website.

4. Reclame (online en offline)

Deze aanpak kan meer low-tech zijn, en mogelijk zelfs relevanter. Denk aan e-mail marketing, social media reclame en de gedrukte media. Als je serieus bent over je Keto Noodles, of als het mogelijk is, adverteren op tv. Uw toename in verkeer en verkoop zou kunnen worden beïnvloed door de berichtgeving.

This entry was posted in Entertaiment. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published.